op weg! - Reisverslag uit Hagåtña, Guam van Jolien Geerlings - WaarBenJij.nu op weg! - Reisverslag uit Hagåtña, Guam van Jolien Geerlings - WaarBenJij.nu

op weg!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jolien

19 April 2007 | Guam, Hagåtña

Hoi allemaal,

hier even snel een berichtje vanuit Guam. ik zit hier nu te wachten op mijn vliegtuig. Ik ben erg blij dat ik weer naar huis ga. Ik heb alles voor mijn gevoel goed afgesloten in Chuuk dus kan met een gerust hart en een tevreden gevoel terug naar huis. het afscheid was voor mij daarom op het moment zelf niet zo moeilijk. Mijn Chuukese mama moest heel hard huilen toen ik weg ging. Ze houdt van me als van haar eigen dochter zegt ze en ze gaat me erg missen. Heel erg lief en hartverwarmend dat ik in een korte tijd toch zo'n fijne band met iemand heb op kunnen bouwen. de rest van mijn laatste uren in Chuuk ben ik rond gaan lopen en heb ik iedereen geprobeert gedag te zeggen. Ik heb wel een aantal mensen gemist, maar de belangrijkste heb ik allemaal gedag kunnen zeggen. In Chuuk hadden ze mijn koffer niet doorgelabeld helemaal naar Amsterdam toe dus moest ik in Guam helemaal door de douane heen en ook werd mijn koffer helemaal gecontroleerd. alles overhoop gehaald dus en met moeite er weer in gekregen. Daarna moest ik een uur of 6, 7 wachten tot de balie van Korean Airlines open was om mijn koffer weer in te checken. ondertussen heb ik wel lekker geslapen gelukkig. Ik heb ook voor het eerst weer friet gegeten, maar het viel me een beetje zwaar. ik heb in tijden niet zo vet gegeten. ik dacht dat ik er erg van zou genieten, maar dat was niet zo. Wel een lekker mango sapje op. meer heb ik even niet te vertellen! wie weet straks nog even een berichtje vanuit Seoul en dan ben ik daarna weer snel thuis! Nog maar 24 uur!!!

heel veel liefs,

Jolien

  • 19 April 2007 - 15:44

    Je Zusje:

    nou meis
    tof dat je weer naar huis komt!!!
    zie ent je bericht alleen jammer dat ik nu geen skype heb.... maar goed
    hoop dat je dit ook leest!!
    dikke kus van mij!!!
    tot snel
    en zie je morgen!!!!

  • 19 April 2007 - 20:42

    Dimphy:

    Ha Jolien,
    Nog maar 24 uur... Ik wens je een hele goede reis en tot gauw!
    Groetjes,
    Dimphy

  • 20 April 2007 - 12:08

    Anke:

    Heey Jolien wat een spannend bericht zeg... friet gegeten zeg je... nou nou als je thuis bent wil ik er, tot in details, alles over horen ;)!
    Love ya kuzzzzzzz anke

  • 27 April 2007 - 15:40

    Mams:

    fijn dat je er weer bent,maar je gaat al weer in sneltreinvaart door naar je kamer en begint al meteen met colleges Doe rustig aan en neem de tijd.liefs mams

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Guam, Hagåtña

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

09 Augustus 2008

Week 6

01 Augustus 2008

Week 5

26 Juli 2008

Week 4

18 Juli 2008

Week 3

12 Juli 2008

Week 2
Jolien

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 238
Totaal aantal bezoekers 34165

Voorgaande reizen:

19 Januari 2007 - 21 April 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: